måste bara få skryta lite..

Ella är bara såååå himla duktig, hon hjälper mig jämt med Kelly, jag behöver inte ens säga nåt när Kelly gråter så ropar ella "jag kommer Kelly med nappen!" eller som iblad är Ella t.om mer uppmärksam än mig, hon hämtar papper när hon kräkts o torkar o styr. när Kelly gråter så frågar Ella mig "vad är det hon vill? jag tror hon kanske är hungrig eller trött, kanske kissig mamma" man kan inte ha en bättre syster än henne, hon är ALDRIG dum mot henne, det första hon frågar på morgonen är vart Kelly är... o en till sak, varje kväll Ella ska gå o lägga sig är det aldrig nåt tjaffs hon bara klär av sig kläderna, tar på sig pyjamas o borstar tänderna, jag sätter på en film i hennes rum som hon somnar till på 2 röda... man behöver aldrig "söva" henne, innan det här med att hon somnat till film har jag sagt ifrån om det, dålig vana men nu när vi prövat det har vi tyckt det vart bra då hon själv får varva ner, hon är nöjd o glad o somnar själv o det går så fort tills hon somnar=). känns som hon är mkt större än vad hon faktiskt är. min "lilla" tjej som har blivit så himla stor, sen hon blev stora syster har hon helt plötsligt blivit så jädrans stor=)

idag har vi vart på öppna förskolan, på bvc o nu väger Kelly 6785g o är 64,6 cm lång=), sen va vi i skogen o kasta pinne med doggen, vart o handlat gummi stövlar till Ellis o fikat hos mammi, en händelerik dag som jag gillart!

vi idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0