dubbel LYCKA!

jag fick nyss ett mms med en bild på fasters tjej, hon ska heta Elsa bye the way, så komiskt, det va det namn jag sa till mamma i bilen idag när vi va på väg från linköping, mamma frågade mg i bilen vad jag trodde hon skulle heta,så tänkte jag en stund..jag kan tänka mig typ Elsa eller Wilma. o en liten Elsa blev det, super fint namn!

jag följde med mamma till sjukhuset idag som stöd, hon skulle få sitt resultat från cancern idag, o alla hennes värden va super bra! inget kvar... 80-90 procent chans att hon INTE får tillbaka den sjukdomen igen, o det är ju goda marginaler.. o vilken lättnad! vilken oro det varit länge... så var 3e månad i 5 år ska hon göra röngen

denna dag va den bästa dagen på Länge! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh vad skönt !!! Roligt att höra att din mamma mår bra igen! kramar

2010-10-08 @ 20:42:11
URL: http://emmadavidson.blogg.se/
Postat av: Tessie

Heeey! :)))



Allt ä'r bara bra med mej! :) Jaaaa, det måste vi.. vi får bestämma nått nu framöver???



Pusss

2010-10-08 @ 21:33:03
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Maja

Gud vad skönt för henne:D

2010-10-09 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0