måndag

hej. idag vaknade vi som vanligt sent, mamma knacka på dörrn vid 9.30 så då gick vi upp o åt frukost vi 3 o mormor=), mysigt o få oväntat besök!!! sen tog mamma med sig Ella hem o jag o Kelly gjorde oss i ordning o gick ut med shiva sen ner till centrum o tog bussen till Krokek där vi har vart hela dagen o umgåts med Jojo, lille Liam o Emme, ´haft super mysigt. Leif kom o hämta oss efter Ella o han vart o kollat på ett hus men det låg så långt ifrån norrköping så det blir nog inget med det.

imorn har jag satt väckaren på 7.15 så jag kan göra ordning mig o fixa lite innan barnen vaknar o Ella ska till dagis o leka av sig lite, då ska jag till Maxi o träffa Emelie, snart åker hon iväg till sälen o jobbar o man vet aldrig hur länge hon blir borta:/

ska försöka få unga damen Kelly att sova nu så jag kan krypa ner hos min käresta som sover som en stock i sovrumet.

sleep well cykelställ:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0