hemma o rastlös...

att va hemma o roa hela familjen är inget vidare... Ella vill inte va hemma, hon vill göra precis allt utom att va hemma, t.om åka med mormor o handla säger hon, jag förstår henne att det inte alls är kul här hemma, men det går ändå, hon leker mkt på sitt rum, busar med mig o kelly i mellanåt eller ser på film. Ella mår ganska bra men hon får va hemma från dagis denna vecka iaf så hon kan bli super duper friskus. imorn ska jag gå med barnen till åby centrum för att ta "syskonfotografering" på öppna förskolan, men mår vi as kasst imorn blir det inget för då blir det inga bra bilder heller!

va länge sen jag vart hemma såhär länge på raken utan att göra nåt, som shoppa, strosa eller fika, hehe men inga pengar brända, så lite fördelar hittar vi;).

hörni jag har förresten premiär druckit glögg, åh det börjar närma sig till jul, det känns verkligen att den är nära då man tar ett glas glögg o äter klementiner, längtar väldigt mkt! framförallt för då ska vi åka upp till Norrland o fira jul,o få träffa min brors dotter för första gången, älskade lilla Elsa.

kollar just nu massagamla kort, o här hitta jag 2 st kort som precis passa till detta inlägg, vi dricker glögg, Li la upp ett pepparkaks hjärta ovanpå glasen(hon villebara visa sin kärlek till mig);) pratade med henne idag, Li, fy för faaaaaaaan vad jag saknar dig! men hon kommer snart o hälsar på=D, finns ingen som du<3


Kommentarer
Postat av: Tessie

Heeej stumpan!



Tackar! :D Jaa, jag mår bra fortfarande. Är inte långt kvar nu..allt är så spännande! ;)



Hur är det med dig??? Drack årets första glögg jag med igår.. sjuukt gott! Nu längtar man till julpyntet också ;P



Puss



2010-11-03 @ 10:10:03
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Tjena,

har förmodligen messat nåt av dina 100 gamla telefonnummer så skriver här oxo,

tack för jättefina presenter.

Ni kommer inte & tittar mot SSK imorrn va?

Tänkte om jag skulle ta med Ellas försenade födelsedags present =)

2010-11-03 @ 15:50:11
Postat av: josse

du broder, har haft detta nr i över 4 år haha. varsågod, hoppas det passar. jaha ok, ne vi ska se matchen hemma så vi får ta presenten när vi kmmer uppåt:P kram hälsa familjen

2010-11-03 @ 19:29:02
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0