shopping, spyor o utvecklingssamtal!

hej. inatt har Ella spytt 3 grr, då på samma gång så jag hoppas att det bara är nåt hon ätit o ingen maginfluensa. men lilla älskling hon stod o skakade när jag tvättade henne o hjälpte mig o hämta papper fast hon mådde dåligt, min dktiga tjej. men hon verkar må bra sen vi vaknat iaf, så vi hoppas få en bra fredag o helg! för imorn är vi bort bjudna till mamma o den maten o efterrätten vill jag inte missa;)

vi hade utvecklingssamtal för Ella igår o det gick bra, Ella är en kaxig liten tjej som vet vad hon vill, har världens livligaste fantasi, älskar pyssel, kan alla färger mm. hon har sitt gäng som består av henne o 2 tjejer till o 2 grabbar, de håller ihop jämt, Ella bestämmer att de t.ex ska åka o shoppa på maxi o Nellie ska köpa det o Tyra det haha, precis som jag va;). hon är också väldigt efterfrågad av många barn, både av de äldre o de små.


va med mamma på en shoppingrunda igår o jag hittade lite grann till både mig o Kelly:


Kommentarer
Postat av: johanna

haha mamma upp i dagen!

2010-11-26 @ 10:49:28
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0