fredag igen!!

god morgon! här har vi precis ätit frukost, Kelly ligger fortfarande o sleepar men Ella är uppe o ser på barnprogram. vad ska man hitta på idag, har inte vart iväg på maxi eller någonstans utanför Åby på 2 veckor, shhiiit. men kanske blir en sväng till maxi idag med mamma:), måste köpa vinterskor till Ella som är allväders stövlar, eller goretex eller nåt liknande, Uggsen kan hon fortfarande ha men dem låter jag henne inte ha på dagis;)

har vart dyngförkyld i evigheter o när de verkar bättre på kvällen så vaknar jag av att näsan är igentäpt, men jag bara måste till gymet nu för tränat har jag inte gjort på länge nu, inte OK! så imorn o söndag när ändå Leif är hemma så måste jag dit. det med basta;)

fredagsmyyyyyyyyyys blir det ikväll, Idol o massa mys med la familia=)

ha en toppen fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0