bvc,Krokek o partyplanering=)

hej, idag har jag vart o vaccinerat lillan, inget kul med sprutor:/, febrig har hon blivit nu ikväll men en alvedon i rumpan o allt blir bra=). va förbi på öppna förskolan en sväng med innan jag åkte till Krokek till Johanna o hennes Liam, har vart jätte mysigt, fika, pannkaks lagning o VIN o pratat om allt mellan himmel o jord=), synd bara att jag missa Emme som va tvungen att dra o jobba:/, hade sett fram emot att umgås alla 3 men det går fler tåg...


vi pratade om en vin-laga mat, äta mat, (bubbla), snacka masssssor o gå ut kväll snart...väldigt snart för jag är dööö sugen! jag, jojo, marre, maja o emme?!? vad sägs? jag kan när som...i helgen kanske=D??????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste ju också gå ut snart ju har vi ju bestämmt :(

2010-11-09 @ 22:26:14
Postat av: Maja

Hej! Ja, vi måste verkligen ta tag det i det! Jag kan dock inte i helgen. Men typ nästa helg kanske? Kram!!!

2010-11-10 @ 17:44:37
Postat av: Emme

Hej ja det va ju synd att jag jobbade hoppas du kan på måndag. jag slutar två och tänkte åka till johanna då. I helgen kan jag inte gå ut, vi ska sätta in våran braskamin så vi får det varmt och mysigt. sköt om dig! kram

2010-11-11 @ 16:34:12
Postat av: josse

ne ingen av er kunde ju typiskt, jag som hade hoppats på att domna bort min tandvärk haha;), ne men vi får bestämma ett datum som passar, du jobbar väl varannan helg med, då antar jag att du är ledig i helgen när ni ska få in en mysig braskamin? på måndag har jag ju båda barnen hemma men kan kanske flörta med mamma igen;) hade ju vart så kul!! kram

2010-11-11 @ 17:38:35
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0