23 nov

hej. ny vecka, nya tag. vilken väder det är då, svårt o ta sig till o från dagis må jag säga, det får gärna va lite vitt på backen men ingen storm o snökaos tack! idag har jag o Kelly tillbringat dagen med Emma, wilma o Ida på maxi, mkt trevligt vi käka lunch/fika i flera timmar o sen gick vi runt o strosa i butiker, vi har väldigt mysigt på våra dateer;).

i helgen har det varit lugnt, vad har vi gjort? umgåtts med min familj, vi 4 va på maxi o köpte present till Tidra o skridskor till Ella o sen käkade lunch o myste, sen åkte vi till pappa o tillbringade hela lördags eftermiddagen/kvällen där, mat, grabbarna basta o Ella ville självklart oxå va med morfar o pappa så en stund fick hon prova det, mkt mysigt. i söndags va Ella på Tindras bowlingkalas, vi va med där men bara titta på=), det va mat för barnen, golf, bowling o disco, Ella va yngst alla andra va 5-6 år, men Ella såg upp till alla mest Tindra som hon hela tiden skulle hålla i handen.

imorn har jag inget planerat mer än att lämna o hämta Ella på dagis, så imorn ska det kanske julpyntas vi får se, ska hinna med ett träningspass med!


TITTA, hitta en gammal bild på en liten skåptjuv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0