ensam

hej. är nu ensam ända till söndag med mina barn o våran hund, men det ska jag väl klara av:). kanske får lite hjälp av min kära syster, iaf ikväll. Leif åkte till Gotland imorse, inte för nöjes skull, hans morfar har gått bort nyligen så det blir begravning.

igår var jag, mamma, fanny o Kelly i grönsjönäs o solade, härligt efter det åkte vi o hämtade Ella på dagiso köpte glass o åkte hem till mamma en stund, sen när Leif slutat jobba så kom han o hämtade oss o vi fick besök av min store bror Jimmie o hans tjej, mkt trevligt, tänk om de kunde bo lite närmare, hade vart så kul framför alt nu när de väntar en liten, saknar dem mkt =).

ska försöka boka in en dag för dop snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0