onsdag

idag har vi vart hos mamma hela dagen som vanligt, ella har badat lite o åkt nya "vattenruschkanan" o mamma o jag har mest slappat o druckit kaffe=), härligt att tillbringa varje dag med min älskade mamma, hon är sjukskriven fram till sep då blir det inte o umgås lika mkt=(. 

igår kväll var jag o kelly o hälsade på min kära vän Jojo i krokek som har en liten plutt i magen som anländer i augusti/sep, som jag längtar!!!! o vi hade super duper mysigt, fikade o drack kaffe i mängder i hennes trädgård sen gick vi en promenad i kvällssolen, tack för en underbar dag.

imorn kommer mormor o morfar o morbror m familj ifrån Norrland hit o stannar i några dagar det ska bli super mysigt!!!



 

Kommentarer
Postat av: jojo med plutten i magen

söta ord:) tack själv... kram

2010-07-08 @ 16:33:41
Postat av: mamma louise

åå tack så jätte mycket!

Va kul att du är inne och läser.

ska kolla in hos dig oxå nu:)

kramar

2010-07-09 @ 20:02:41
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0