lördag

min stora tjej vakna "tidigt" idag för en gång skull, typ kl 6.30 men vi låg o myste i våran säng fram till 8 kanske, så jag halvsov=). o lilla tjejen sover fortfarande i hennes säng, så jag har hunnit städa lite, dammsugit, satt på en disk o lite sånt. dammsuga behövdes då Ella hade vart dum o hällt ut hela saltkaret medan jag va i duschen, när jag kom ut från duschen så låg Ella under rumsbordet o grät o sa att hon varit dum, hon gick själv o la sig i sin säng o skämdes.

ska ut med hunden en längre sväng sen ta bussen till mamma o va ute i det fina vädret, mamma o co är på landet så vi ska va ensamma bara jag o barnen, sen på eftermiddagen kommer Johanna hit barnlös=).

ha en toppen dag i värmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0