hello

skrev nyss ett inlägg men det försvann, orkar inte skriva om direkt så det blir ett mkt kort! idag har jag vart på babyshower hos jojo, hon hade verkligen lyckats med o fixa en mkt trevlig o fin fest! tårtan måste jag visa en dag, oj va fin den va herregud. här hemma har leif grabbar som spelar tv spel o jag har sett en wallander film själv-vittnet va bra. har gått ut nu, i torsdags med johanna, hehe blev en spontan grej o det va kul!! kelly hade så mysigt hemma med pappa o syrran o det gick så bra!! nu ska jag knoppa, skulle jag gjort för lääääääänge sen...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman.

Roligt att allt gick bra med kelly när du gick ut! Vi får se hur det går för mig den 13:e :)



Förresten, det blev två inlägg ;p

puss

2010-07-26 @ 13:35:09
URL: http://emmadavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0