Lucia

hej imorse tidigt var vi o kolla på Ellas lucia uppträdande på dagis, åh hon är så fin våra tjej, man blir så stolt! hon vinkade till oss hela tiden o ropa högt"sjung då mamma o pappa" hehe. så det va bara o sjunga med. det blev fika efteråt, o så köpte vi lotter som lottas ut under dagen, hoppas vi få pepparkaks huset!

vad jobbigt det va att stiga upp kvart i sex imorse, är van att ligga till 8-9 o Kelly rrörde inte en fena när jag klädde på henne o satte henne i bilbarnstolen, hon bara hängde med o sov ända fram till 10.30, o jag o Ella la oss faktiskt i soffan när vi kom hem under täcket o såg barnprogram o slockna båda 2 o sov nån timme, skönt var det!!!

i lördags vad jag ute med gamla tjejgänget o vi hade sååå kul!! vi prata om allt mellan himmel o jord hemma hos maja, mkt prat om barn;) blir väl lätt så då nästan alla har det av oss nu. en kväll att minnas, hoppas vi snart kan ses igen!! tycker om er allesammans!! Maja får se till att va med då också=), tack för lånet av lägenheten gumman! bilder kommer inom kort!!! tack snälla Fanny för att du va barnvakt igår då jag inte va allt för pigg;).

Leif jobbar sent idag till midnatt o så har han jobbat hela helgen, fattar inte hur han pallar! men men alla är vi olika.


Kommentarer
Postat av: Anonym

leifi leifi leifi haha

2010-12-13 @ 13:57:25
Postat av: johanna

hade det på hjärnan hela dagen. haha

2010-12-13 @ 13:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0