julklappar o träffa tomten

jag som hade tänkt va tidig i år med att köpa färdigt allt långt innan jul, men icke. fast jag vet ungefär allt jag ska handla redan så jag ska inte springa runt i julstressen o leta klappar, ska eventuellt julhandla imorn med Ida o Emma. jag tycker inte Leif o jag ska handla till varann utan istället köpa nåt gemensamt till hemmet men det vill ju inte han, så det är väl det svåraste att komma på nåt till han, tips?

har förresten letat runt överallt efter en svart sammets klänning till Kelly så barnen kunde va likadana men hittar ingen, har ni sett nån någonstans i stl 74 då?

i efter middag åker vi med mamma till kolmården o träffar tomtemor o tomtefar, det ska bli en överraskning för Ella, hon kommer tycka det är så spännande! ha en bra dag pussokram


Kommentarer
Postat av: Frida

På åhlens har dom sammetsklänningar föt både baby och större finns i rött och mörkblått

2010-12-15 @ 11:11:54
URL: http://friidaarunnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0