Saker du kanske inte visste:




































Du heter:   Emma Linnea' Josephine Ericsson


Smeknamn: josse
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Lars Winnerbäck(kom änglar)
Beroende av:
min familj, min mamma, shopping, facebook;)

Vad får du oftast komplimanger för?
mitt hår o det är också det jag är nödast med själv.

Hur imponerar man på dig? hmm vet inte.


Brukar du skratta för dig själv? ja ofta! åt gamla minnen, olika program mm. kan komma på saker som hänt helt plötsligt o asgarva precis vart som helst, är ofta i min egna lilla värld så det måste se kul ut.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hej hoppas allt är bra? kan du ses nåt på fredag? puss" Emelie


Var bor du? i Åby i lägenhet


Trivs du där? ja men jag vill inget hellre än att flytta till hus


Hur svarar du i mobilen? "Josse"

Vem ringde du senast? mamma=)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade om lite hemligheter o så planera vi lite grejer o att vi ses imorn!

Antal timmar sömn inatt: 10, oj va länge egentligen


Sov du ensam: nej med min älskling

Brukar du komma i tid: ja oftast, men när man har barn så går det inte att passa tiden jämt


Hur känner du dig nu: lycklig att jag har världens underbaraste familj!
 

Vanligaste färg på dina kläder: svart men jag gillar mkt färg med.


Vad tycker du om fötter: jag hatar fötter!!! men mina barns kan jag gosa med även fast de har fotsvett;)
 
Vad saknar du: hus!!! o mkt pengar!!
 

Hade du en bra kväll igår: ja en helt vanlig kväll, lekte, lagade mat, såg på tv o satt vid datorn.


Favorit dryck på morgonen: KAFFE!!!


När brukar du oftast gå och lägga dig: omkring 12


Är du blyg? ja ibland, i början när jag träffar nya människor men ganska snabbt visar jag mitt sanna jag=)


Sysslar du med någon idrott: nej
 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:JA! första gången jag såg Leif tog han mitt hjärta, även fast jag var tillsammans med mitt ex.
 

Är du nöjd med ditt liv: ja verkligen, jag älskar min familj, har världens underbaraste sambo man kan tänka sig som ger mig såååå mkt kärlek, skratt o omtanke varje dag o är så lycklig att vi har världens finaste döttrar.

Är du bortskämd: ja med det mesta faktiskt, får som sagt mkt kärlek o grejer av min fina sambo, o så har jag VÄRLDENS bästa mamma som ALLTID ställer upp.

Vad gör du i morgon: lämnar Ella på dagis, shoppa o fika med mamma, kanske träna o göra massa hussysslor
 

Vad är det värsta du vet? folk som inte vågar säga vad de tycker o tänker o istället snackar bakom andras ryggar. 
 

Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har bara äkta vänskap, älskar mina vänner väldigt mkt.
 

Vad är det finaste du fått? MINA BARN  


En speciell dag du minns: har många fina dagar att minnas, dagarna mina barn föddes var det bästa dagarna i mitt liv.
 

Du samlar på: smycken, för det mesta örhängen 


Vem ringer du när du är arg/ledsen: alltid mamma!! eller Leif=)
.

När grät du senast: igår när jag såg "biggest loser" o de sorgliga berättelsena deltagarna hade varit med om.  


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus!



Vill du ha barn: har redan världens finaste döttrar o vill ha fler!


Är du musikalisk? nja tror inte det

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
 

Bor dina föräldrar tillsammans: nej, skilda sen jag gick i trean på lågstadiet. men jag är väldigt glad att man har så fina plastföräldrar o familjer.  


Har du någon gång gråtit dej till sömns: många grr


Biter du på naglarna: ja jag gör ju det, äckligt som F*N jag vet..


där fick ni veta lite grejer om mig=) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0