tisdag

hej o god morgon, har precis vart o lämnat Ella på dagis, hon va inte riktigt kry idag, hållerväl kanske på o bli sjuk, men ingen feber hade hon iaf. får se om de ringer o ber mig hämta henne. väntar på att mamma ska ringa, o hoppas att hon har tid att åka med mig till johanna o Liam i krokek, vill mysa i lugn o ro, prata utan att bli avbruten av Ellis var femte sekund;) "mamma, mamma, mamma, lyssna rå".

Johanna partypinglan hetsig knasboll har redan hundra tankar o framtidsplaner på G, herregud ta det lugnt o NJUT! =), ni skulle hört henne igår, planerar hur doptårtan ska se ut, vad hon ska göra efter mammaledigheten, jobba extra nu, gå ner i vikt (NU), träna o framför allt när man kan börja dricka sitt efterlängtade VIN:P haha hon är rolig hon o Lille Liam han är bara 6 dar gammal....

I love you virrpelle...


Kommentarer
Postat av: emily

hej hej vi mår bara bra. trivs i vårt hus känns skönt med sitt eget. jo vi får träffas hos henne o fika någon dag. jag är ledig ibland i veckorna. hihi johanna är precis så där så söt. det går ju så fort njuta är ordet snart är dem stora. kram emme

2010-08-31 @ 10:02:56
Postat av: josse

jag förstår att ni trivs. har myst med den lille idag med, så himlans mysigt, de är ju så små så kort tid. hoppas vi kan få ihop en dag som vi alla kan ses. ha det toppen! kram

2010-08-31 @ 15:09:57
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha mitt i prick haha

2010-08-31 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0