söndag

va helgerna springer iväg alltså:/, när hela lördagen gick bort med att inte umgås med min kära så har det gått ännu fortare, men men. på onsdag kommer Leifs mormor från Gotland hit, Leif ska hämt henne i oskars hamn så stanar hon 1 vecka tror jag, o Leifs bror Peter o hans tjej kommer på fredag, så de har fått bestämma att vi ska gå på kolmården på lördagen, så får vi se om det blir kräftskiva på kvällen eller icke. söndagen vankas det dop för Kelly Belly!! trevligt!

idag har vi pulat massor här hemma, tvättat, städat, satt upp tavlor o satt upp 2 nya lampor mm. imorn ska jag stryka mina nya ffina gardiner till sovrummet o sätta upp dem:). nu ska jag sova sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0