pigg o glad - kexchoklad!

hej, igår mådde jag rätt dåligt så jag orkade inte blogga. låg nerbäddad i soffan, mamma va så snäll o erbjöd sig att hämta barnen o åka hem till sig, det uppskattade jag massor! det var verkligen välbehövligt vill jag lova;). Leif va iväg med mina 2 bröder o Ante o fiska hela dagen/kvällen.

jag hade jätte kul i lördags med Johanna o Emma, innan vi gick ut satt vi hemma hos johanna o drack o spelade musik, 90-talsmusik som jag bara äääälllssskkkaar, o när vi kom ut så spelade de just 90-talsmusik större delen av kvällen så det va skit skoj! vi dansade, dansade o dansade precis hela kvällen, sen blev det så knökfullt att vi gick därifrån vid 1.30 o johanna lurade upp mig till harrys där hon skulle träffa nån snubbe hehe, åh vad jag hade ont i mina stackars fötter efter den gång biten..

har tyvärr inga bilder från kvällen förutom ett kort syrran tog innan jag drog in till stan.

idag ska jag inte göra så mkt, städa lite här hemma sen ikväll ska jag iväg o träna faktiskt, nu börjar jag mitt " nya" liv -träning o plugga körkort=), försök o peppa mig ni med så jag inte tappar suget!!! tack!





Kommentarer
Postat av: Johanna

snygging:) låter som om det ska bli mitt nya liv med bara lillen kommer ut:)

2010-08-16 @ 15:44:22
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja! Jag är faktiskt peppad nu inför att ta det där jäkla kortet. Ska klämma ur mig en bebis och landa i mammarollen först sen jäklar!! vart tränar du??? Jag mår bra bara himla massa sömnproblem men det hör väll till;) kram

2010-08-16 @ 20:34:57
URL: http://litebebissnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0