påväg...

mot träning!!!=), drar med mig syster med!! höres sen tjing


Kommentarer
Postat av: Tessie

Heeej gumman!



Jaa, jag vet! :D

Änsålänge är jag det, fast jag tycker den är stor för att vara mej ;P hehe! så olika det där.. Jaa, jag vet e fan när jag ska börja med mitt kort om jag ska vara ärlig??? :/

Man vill ju ha körkort, men samtidigt så har jag ingen brådska ännu.

Vi får se, kanske kan plugga lite nu under gravven.. har ju böckerna hemma!

Men somsagt, man ska ju vara 100% på det ;P Samtidigt blir man bekväm när kalrn har det också.. Jaja, jag ska ta det innan jag fyller 30 år iaf ;)



allt är bara bra här :)) sitter här och avnjuter en smoothie med björnbär nu ska väl knoppa snart.



Hur mår du/ni??? Härligt att du börjat träna.. känns så härligt när man är igång och gör nått, eller hur!!!!



Pusss!

2010-08-18 @ 22:45:33
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0