panik!!!!

vet inte vad som hänt med mitt hår men det ser förjävligt ut just nu. ser ut som ett troll, svinto. jag kan platta det men ändå står det bara ut åt allla håll, jag saknar mitt gamla fina långa lockiga hår, lockarna är liksom borta t.om. vet inte om det kan göra med att jag ammar o Kelly tar all näring så håret tar skada? men jag kan inte minnas att det gjorde det med Ella? men jag mår dåligt utav det, känner mig ful o skabbig....vill ha tillbaka mitt gamla långa hår!!!!! det ända jag älskar hos mig själv är håret faktiskt, nåt tips på hårvård?

NU :


Kommentarer
Postat av: Marre

Det ser ut som att det är tjockare nu (kanske strävare?).Ditt "gamla" hår ser längre,"plattare" och mjukare ut.Du har nog rätt,det kan ha och göra med att du ammar.Oavsett hårkvalité;långt,kort,rakat osv. så är du ändå vacker.Lilla Ronja! :)

2010-08-11 @ 02:03:49
Postat av: josse

tack du är för go, du har ju ändå världens coolaste hår Marre:). men det har nog med amningen o göra tror jag med, men jag har ju ändå tunnat ur det för inte alls länge sen men det är väl för att det är kortare nu som det ser tjockare ut, får se hur håret ser ut efter amningen, märkte du av nåt när du amma? kram

2010-08-11 @ 10:06:48
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/
Postat av: Mli

Heej! Innan jag fick Alicia så hade jag jätte lockigt och fint hår (typ korkskruvar).

Men direkt efter att ja fött henne så ändrades mitt hår helt och hållet. Jag har inga självlockar alls kvar. Håret är ju inte spik rakt men jag har defenitivt inga fina lockar kvar så jag måste alltid platta eller locka det me tång=( Hoppas verkligen att du och ditt fina hår slipper uppleva det. Många kramar

2010-08-11 @ 20:55:20
URL: http://montanadahlberg.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag har alltid tunnat ur mitt hår,men min frisör rådde mig att inte göra det eftersom det ger massor volym och det är inte det jag vill ha.Jag är ute efter att det ska "ligga" ner.Men det tar tid innan man hittar en frisör som kan ens hår.Jag har gjort det nu,23 år gammal.Hmm,när jag tänker efter så ändrade mitt hår karaktär under ammningen,det blev torrare,strävare och "vildare".Det är mycket som inte står rätt till med kroppen när man ammar då det tar mycket energi.Det gäller att äta rätt (som om man har tid med att äta alls?).Oj,det blev en novell här,hoppas du orkade att läsa.:) Kram kram!

2010-08-12 @ 01:48:56
Postat av: josse

tack för tips o råd. jag hoppas verkligen mitt hår blir som vanligt igen så småningom:). jag hördfe av en att jag kanske ska käka zink så det kanske ska testas!

2010-08-12 @ 12:36:33
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0