"jag är raeedddd!"

har en bålgeting i vardagsrummet som kom in ikväll, fy fan jag tror den ska öppna dörren o komma o sticka mig asså. leif försökte ta död på den men den ramla ner bakom soffan o under soffan kommer man inte så han skulle ta den imorn efter jobbet så jag kommer ha stängt dit in tills dess.

Ella kom just precis in till vår säng, hon har nog drömt en mardröm eller så hörde hon mig skrika på bålgetingen;)... så det blir trångt inatt, vi 3 i samma säng. Kelly sover ju i sin säng duktiga unge, varje kväll samma visa från kl 21-23 somnar hon i sin egna säng o vaknar kring 8 första gången o somnar om:)...peppar peppar...

Leif köpte första säsången av "solsidan" i fredags så de första 4 avsnitten har vi sett ikväll med en god kopp te o macka


Kommentarer
Postat av: Tessie

Solsidan är sååååååååååååå braaaaaaa :D



Härligt att du börjat med körkortet.. Duktigt! :D



Jag har lagt mitt på is ett tag ;P men ska också börja läsa på sen, men vet bara inte när jag 100% seriös med det.

Och det är ingen idé att börja om jag inte är 100 på det lixom..



Pusss

2010-08-18 @ 11:11:16
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0