god morgon!

Leif är påväg mot Nynäs hamn nu för att lämna sin mormor vid båten. tråkigt att hon åker hem, men hon har varit här i 10 dagar men jag hade önskat att hon bodde närmare, saknar henne. igår blev vi överraskade med 3 rätters av min kära "man", smarrigt. Fanny sov över inatt för mamma o Mankan va på fest igår. ikväll vankas det party för min del med Johanna!!

Så kul igår, Ella har värre tålamod än mig, försökte lära henne cykla men hon kan inte säger hon bara, "ta fart på mig istället" o jag tror man ska kunna cykla på en gång, det kan väl inte va så svårt herrregud haha. o sen va hon så söt o ställde sig mot en vägg o sa " ta kort på mig då" o betedde sig precis som en fotomodell:)
här kommer lite fler kort från igår:


Kommentarer
Postat av: Tessie- Mitt liv, Min blogg

Jo, jag funderar på att köpa dom, fast dom med hel tå ist, grejen är den att jag känner mej så himla onödig ,eftersom jag har dom redan i svart.. ;P hehe..

menmen..somsagt så får jag se hur jag gör??



Du är fin och fixad mamma tycker jag :D man behöver ju inte ha högklackat för att vara fin ju! Men jag fattar vad du menar.. högklackat är nått speciellt med!



Yes, det syns..men inte så mycket ändå..mot många andra..men det är så olika det där.. så jag är inte så magfixerad längre som jag va i början..



Jag känner bebisen varje dag/flera gånger om dagen. :D och det är ju helt underbart.. :D :D :D



Kramar!



2010-08-14 @ 11:06:29
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0