har ni sett sötare kaniner?:). vi har vart...

img_20120526_125 (MMS)

har ni sett sötare kaniner?:). vi har vart på Åbydagen o åkt lite karuseller, åkt häst o vagn jag o barnen, ansiktsmålning, sett folk sjunga o till sist fiskdamm. härlig lördag. nu ska vi laga lite lunch o sen ska jag städa o tvätta lite o ikväll blir det grillkväll med lite dricka o eurovision med jeppe o pillan o mamma o co:) alltid lika trevligt!! men innan dess ska jag ordna mammas morsdagdpresent för imorn firar vi alla mammor o jag som fyller år;)


Kommentarer
Postat av: william

söta kaniner;3



Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-26 @ 13:58:25
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0