Vabb vabb vabb!

Vabbat sen i fredags men nu idag har kelly inte vart dålig i magen så nu är hon ok o ingen annan har fått maginfluensa heller...än, peppar peppar. Men måste ju va hemma 48h efter sista spyan/diarrén så blir hemma dessa 2 arbetsdagar som är kvar på denna vecka. Håller på att klättra på väggarna här hemma, hur orkar ni arbetslösa va hemma hela tiden? Vad gör ni förutom tvätta, städa fika med vänner mm? Vet ju efter man vart mammaledig att man blir lite Arbets skygg, men jag älskar att ha mina rutiner, jobba heltid o barnen går på dagis o älskart!, plus att man alltid har helgerna ihop. Denna föräldrarledighet ska Leif få va hemma mkt, som vi tänkt nu, jag typ i 7 månader o sen Leif i ett halvår i sen jag igen kanske resterande dagar innan plutt börjar dagis. Shit vad tiden går fort, om nästan 2 månader kommer våran son till världen:) vi längtar!!! Vi ska innan dess hitta det perfekta namnet som passar in med våra små tjejer:)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hur arbetslösa ORKAR vara hemma hela tiden??? Jaa, att vara arbetslös är ett heltidsjobb och mer därtill i jakten på ett arbete!!!!! Men det förstår visst inte du?!

2012-01-04 @ 11:54:23
Postat av: Anonym

Du "Eva-Lena" Varför kommentera när du inte kommenterar något vettigt? sköt ditt så sköter hon sitt vetu.

2012-01-05 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0