Tisdag

Hej har nyligen sett en film med Leif, tresless eller nåt hette den, rätt bra. Spännande. Kelly vägra somna när Leif la barnen i skrek på mamma tills hon fick komma ner men här somnade hon precis:/, hon styrde med allt o babbla som skjutton, men hon är inte riktigt fräsch så så kan det bli. Nu ska jag försöka lägga henne i sängen o mig själv med o denna jävla halsbränna, gud va jobbigt o vidrigt det är, hoppas det är som det sägs att ha mamman halsbränna så har bebben mkt hår;). Ne slutbabblat för mig, förresten vi köpte en syskonvagn igår, en grön med svart liggdel. Nu ska vi köpa nån snygg åkpåse o skötväska med. Vi har en hel del annat att införskaffa med men man får ta ett par saker i taget, blir ju lite pengar;). God natt!!!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Där har jag bevis på att det inte stämmer;)

2012-01-18 @ 14:48:48
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0