Lördag

Tja! Leif åkte till Gbg igår o hälsa på sin bror tillsammans med Jonsson där de ska va till imorn. Så vi är ensamma denna helg, igår va vi ute o lekte en stund i snön sen kom mamma o umgicks med oss, vi gräddade våfflor till lunch o såg film sen åkte vi en stund till maxi, kom hem med en ny mascara. Blev o käka middag där innan vi drog hem. Vi skulle egentligen haft myskväll med Johanna o celvin men kände att barnen va så trötta o på ganska dåligt humör så det fick bli inställt. Blev en lugn kväll o barnen la sig tidigt, jag låg länge i ett varmt bad o njöt av lugnet:). Idag ska Ella sova över hos sin kompis Tindra o va borta hela dagen, detta har hon tjatat om hela veckan o det första hon sa när hon vakna va jag går o packar nu för jag ska sova hos Tindra idag!!!! Hon börjar bli stor nu. Min lilla syster ska sova här idag då mamma o Mankan ska iväg. Blir väl en myskväll för henne, mig o Kelly:) tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0