Angående förra inlägget

Trampade visst nån på fötterna, det va inte med mening men det jag mena var att hur ni arbetslösa orkar med vardagen utan att bli deppig för jag blir det, att bara gå hemma o vänta på att få ett jobb o dagarna ser ungefär lika dana ut? Förstår väl självklart att det är ett heltidsjobb att va arbetslös i sig med, jag har väl själv gått hemma när jag vart mamma ledig, det är nästan semester att gå till jobbet o bara jobba;), men jaja hoppas du förstår vad jag menar nu?:). Eftersom denna graviditet vart min jobbigaste har jag sökt om havandeskaps penning(graviditets penning) att få gå hem tidigare, jag har ett tungt arbete. Nu ska jag bada barnen sen ska de i säng o vi ska hyra film för ovanlighetens skull haha;).

Kommentarer
Postat av: Emma

haha,ja man kanske ska läsa inlägget lite noggrannare, innan man brusar upp sådär;) jag håller med dig iaf och förstår vart du vill komma. jag tycker själv att det är skönt att gå hemma, men när man har gjort det för länge så vill man bara komma ut o jobba.. sen ser ju allas liv inte lika dant ut, och folk tycker olika.

2012-01-04 @ 22:33:28
Postat av: Malin

Tycker inte kommentaren i tidigare inlägg var från någon som brusat upp. Jag är helt och hållet benägen att hålla med, att vara arbetslös och behöva vara på ständig "jakt" är inte den roligaste tillvaron precis! Att vara föräldraledig kanske mest innebär att städa, tvätta fika med vänner vad vet jag men förhoppningsvis även göra kul saker ihop med sina barn så hur kommer det sig att man då "klättrar på väggarna"?

2012-01-05 @ 06:59:45
Postat av: Emma

vad josse menade var nog att när man är hemma och alltid gör samma sak, kan vara rätt tröttsamt. sen när man har varit hemma tillräckligt länge, då finns det inte alltid lika mycket att göra, och man istället börjar "klättra på väggarna"



jag tror ni har missuppfattat det här lite, så ni behöver inte ta åt er så mycket. folk har olika uppfattningar om saker o ting, och det var ju inte meningen att det skulle bli något "tjafsinlägg" hon ville nog bara ha positiva kommentarer och förslag på vad man kan göra. så har nåt negativt att komma med, håll det för er själva!

2012-01-05 @ 14:23:20
Postat av: Fanny

Alltså, varför kommenterar man när man inte har något vettigt att kommentera? Man ser olika på saker och ting i världen, en del tycker si och en del så, så varför bli "hysterisk"? tycker som emma, håll det för er själva istället för att kommentera massa bullshit :)

2012-01-05 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0