Sjuka familjen o 4-års kontroll!

Ja här är både jag o Kelly febriga o genomtäppta, men bättre nu än igår, då låg jag bara o frös o orka knappt röra mig, jag gick hem från jobbet vid lunch o har vart hemma idag med. Kelly är Leif hemma med, han hade inte nån maginfluensa som vi trodde iaf skönt, slapp vi den sjukdomen iaf;). Leif var iväg med Ella på 4-års kontroll på BVC igår o hon va såååå duktig, hon är ju exemplarisk i uttal sen länge tillbaka bland annat o alla andra tester klarade hon galant med, vi som Tycker hon är som en pinne i kropp fick förklarat att hon följer sin kurva o barn i den åldern äter ganska dåligt i genomsnitt, jag eller vi som inte trodde hon kunde rita gubbar o så(mest för hon aldrig frågar eller är intresserad av att rita hemma) fick vi också bekräftat att hon kan rita gubbar med både ben, armar, ögon o mun hihi;), MEN en sak hon inte kunde var att höra på alla hörseltester:(, nu blir man lite orolig men det kan va förkylning nu sa läkaren men vi fick tid om en månad igen ohoppas det går vägen då:). Ne nu ska jag hoppa i säng! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0