Torsdag 24/11

O vi börjar närma oss jul:), här hemma är jag nästan färdig med att sätta upp allt jul pynt, inte för att det är mega mkt pynt men fint är det:). Älskar när man går upp på morgon o tänder alla ljus stakar o myser ner sig i soffan. Idag har jag o barnen vart en stund på maxi o tittat ut lite julklappar, sen åkte jag o Leif till Ikea, barnen ville stanna hos mormor så själva begav vi oss dit, kändes konstigt o tomt utan de, vi är ju inte alls vana att lämna bort barnen, men mysigt o va själva lite:), det blev middag på Ikea o så kom vi hem med en ny byrå, matta, tallrikar samt massa smått, blev även 1 par varsina vinterskor till barnen. I helgen har vi fullt upp här hemma, vi har ett stort förråd att rensa(vårt gamla förråd som vi rensa igår kväll), kasta massa skit på returpunkten, sätta ihop ett klädskåp, byrån o lite annat pyssel, sen på lördag kväll har vi bjudit hem Jeppe o Pillan på 3- rätters, ska bli trevligt! Imorn ska mamma o jag plus barnen till stan o mysa(lunch på paus blir det nog) Mmm, nu ska jag ta mig en frukt för börjar bli lite hungrig sen blir det sängen:) sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0