Shopping o Redwings live ikväll!

Hej vi har det såååå bra här borta, resan igår gick över förväntan bra! Det är ju 5 timmars tidsskillnad här o igår kväll höll vi barnen vakna till 7 (00.00 svensk tid) o de vakna 5 imorse jippii men vi var utvilade för vi gick o la oss 8 hehe men idag blir allt lite konstigt, man känner sig konstig i huvudet o ikväll ska vi dessutom åka o se Redwings kl 7.30 då kl egentligen är 00.30 hemma o kommer va i säng kl 5 på morgon svensk tid snacka om att dagarna är omvända här o att det blir konstigt när vi kommer hem o börja jobba igen;). Idag har vi annars vart o shoppat, bl.a. Mina efterlängtade UGG's, nu ska mina fötter hållas varma hela vintern;), o lite kläder på forever21 skit kul! Jag skulle kunna blogga i skriva hur mkt som helst men har inte tid o orkar inte heller, allt är så häftigt här, gula skolbussarna man ser i filmer o dörr handtagen man vrider när man öppnar, dessa grejer är bara små saker men man är så fascinerad av allt;) nu ska jag göra mig reda for the game;) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0