Mammas fina tjeja Påväg till dagis imorse....

img_5563 (MMS)

Mammas fina tjeja Påväg till dagis imorse. Hon har blivit så himla stor!!! Skrämmande. Hon börjar bli lite intresserad av pojkar, hennes kompis Neo ropa o vinka på dagis o Ella vinka o blev generad o titta på mig. O hon säger "typ alltså" i varje mening typ;) jag ser mig själv i henne så himla mkt, kom ihåg mig själv i den åldern:). En annan grej, när man ber ella hämta eller lämna nåt på hennes rum så svarar hon"eh jag ska bara" och" åhh vad jobbigt" tänker mig bara Ella i tonåren:s haha


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha va kul:) men får igen lite. Lycka till när hon blir äldre då:) kramar

2011-05-18 @ 21:59:51
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0