5maj

Hallå! Tänk om bara 5 dagar fyller våran lilla skatt 1 år! Det här året har gått mega fort. Tänk för snart 1 år sen bakade jag rulltårta med mamma o Ella i värkarbetet o efter det fisksoppa, kommer ihåg att jag va tvungen att springa ifrån o bad Leif fortsätta matlagningen, jag va så envis att jag skulle laga maten;). Skrev ett Mess till Johanna u att jag nog skulle föda idag o att vi inte kunde ses hehe. Jag tackar Gud att det inte va någon bilkö till förlossningen för då hade förlossningen skett i bilen, barnmorskorna mötte upp oss springandes utanför bb, slet av mig kläderna o några minuter senare va världens finaste Kelly ute:). En sak lärde jag mig denna gång, att åka in så fort jag känner det lilla minsta;). Den 10e maj 2010 kom världens snällaste o gladaste unge till oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0