Vi lever!!!!!!!

Ja ni kanske undrar då det vart dåligt med inlägg från min sida, men det är nåt fel med bloggen, har skickat 4 st mms inlägg dessa dagar men det syns inte? Det vi har haft för oss iaf har bland annat varit: i torsdags hade vi nelli här hela dagen, vi va ute i lekparken, Ella o nelli turades om att cykla, vi busade inne, på kvällen åkte vi till mamma där det bjöds på grillat o glass till efterrätt, barnen sprang o lekte o hoppa studsmatta mm, när vi skulle hem ville nelli sova över hos Ella, så fick det bli. Gullungarna va så glada o fnittrade när de skulle sova, men till slut somnade de iaf men på natten blev det trångt i vår säng vill jag lova;), alla barn kom in. Men det va mysigt. I går va vi hos mamma hela dagen o barnen badade i barn poolen o åt glass i mängder;). Sen kom Leif o hämta oss, då åkte vi hem o laga god mat, sen blev det massa gott framtaget, ost o kex, melon, skinka, oliver, vin mm. Ella tyckte det va såå mysigt! Hon brukar annars alltid vilja ha eget godis o se på film o leka i sitt rum men nu fick vi mysa med henne en fredag;). Idag har vi vart på utflykt heeelllla dagen, det har vart helt underbart! Glada barn, fint väder kan det bli bättre? Va iaf i lilla älg sjön! Sen va vi en snabbis på maxi för att byta min klocka jag fick i present, bytte till en vit, skit snygg:). Ikväll hyrde vi 2 filmer som vi precis sett klart o mina ögon går i kors så dags att krypa till kojs nu! Hoppas ni haft en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0