Såååå skönt att denna dag snart är över

För jag har grälat många grr idag/kväll med Ellis! Jag hatarrrrrr o bråka! Hon har trotsat till tusen idag, jag kan nästan börja tjuta som en barnunge när hon gör det, det är säkert. Orkar inte gå in på detaljer men kan iaf säga, att hon har gjort ALLT tvärtom vad jag sagt o bara tittat på mig typ " då gör jag det då" o verkligen hånat mig när jag sagt " du gör inte det!" åhhhhh. O Kelly har vart på ett riktigt dåligt humör idag( o det är väldigt ovanligt) men hon är faktiskt krasslig, hostig, förkyld o hängig! O hon har varit döööö tjurig, så det har varit en toppen dag idag iaf om ni undrar;). Ella skulle inte städa på sitt rum innan hon gick o la sig o tom jag skulle hjälpa till så skulle hon få se på film men nej hon vägra då blev det utan film! så hon va så arg o ledsen, det gör ju sååå extremt ont i hjärtat när dagen slutar såhär! Ella somnade iaf snyfftandes i sin säng hörde vi.... Hoppas morgondagen blir en bättre dag:) nu ska vi krypa ner god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0