Midsommar festen

Hej!! Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar, det hade minst sagt VI, mkt skratt o bus. Vädret var med oss, några droppar som kom bara men mest sol. Vi firade i östra Ryd hemma hos Emme o hennes familj o Johanna med familj. Barnen var på tipp topp humör hela dagen o kvällen, vi vuxna med hehe! Det kunde inte bli bättre, hade kanske gärna stannat en timme till för vi hann inte leka färdigt alla lekar, men mamma som var vår chafför ville inte hämta oss senare då hon började tidigt att jobba imorse, tusen tack världens bästa mamma som ALLTID ställer upp!!! Vi gick o dansa runt midsommarstången o där va det massa folk o det fanns fiskdamm för barnen o kiosker mm. Vi har tagit såååå mkt fina kort jag ska visa er senare:). Tack alla inblandade för en fantastisk rolig o mysig midsommar! Hoppas vi ses snart igen mina fina vänner!!! <3 Idag måste det städas här hemma, lämnade hemmet som ett bombnedslag då det blev stressigt igår innan vi åkte. Leif är död nästan, tror inte han mår prima idag hehe, tror inte nån av grabbarna grus mår så bra idag??;). Får se när karln vaknar då blir det röjj här hemma. Imorn blir det middag med ALLA syskon hemma hos pappa, för nu är mina bröder hemma, hela familjen är återförenad:), o det gör mig lycklig!!! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0