Avkoppling med ett glas vitt o njuter av lugnet(!)

Ja allt är fixas i köket efter middagen, barnen sover o hunden har vart ute o kissat, så nu satt jag precis ner med ett glas vitt vin o njuter faktiskt ensam, jag är ju mkt för folk omkring mig men ibland är det underbart o va själv en stund:). Innan middag så va vi ute, Ella cykla runt, runt, runt med en kompis på gården, Kelly gick omkring o en stund kom mamma förbi o tog en kaffe med mig. Imorn är alla lediga här hemma så då blir det en dag ute, kanske en liten utflykt, ska ha nelli så hennes föräldrar kan få fortsätta med huset, Ella är överlycklig att nelli ska va med oss! Imorn kväll blir det grillparty hos mamma :) myyyys! Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0