Ullared!

idag har jag, mamma, fanny o mankan vart i Ullared, brände upp många tusenlappar på barnkläder till förbannelse o leksaker till både födelsedagsfirande för Ella o julklappar, skönt att slippa julstressen i år:P på stan. vi va nog där rätt dag må jag säga, INGEN kö in i varuhuset o INGEN kö inne i varuhuset, o då menar jag INGEN, mamma va före mig i kön första gången o 2 vagnar va före mig andra gången;). as skönt!! o jag förstår inte de föräldrar som tar med sina barn till Ullared asså, stackars barn! de har inget kul där inne o föräldrar som är stressade o låtr det gå ut över sina barn, fan de är ju ni som tagit dit dem det är ju för fan inte barnens fel!! ne jag va väldigt glad över att Leif va hemma med barnen:) o det har gått toppen bra! men mina pattar har varit 3 grr större än Pamela Anderssons bröst idag, fast jag pumpat ur 2 grr;) haha...


nu ska jag fortsätta se filmen på 3an själv, alla här sover. Leif helt slut efter att ha hand om barnen själv nerå, han är typ sjuk, men han kan inte va borta från jobbet så vi får se hur han mår imorn... ha en trevlig söndagkväll! puss


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vill med till ullared!!! morsa på morgan.:)

2010-10-11 @ 07:55:41
URL: http://litebebissnack.blogg.se/
Postat av: lillasyste

2010-10-12 @ 19:20:23
Postat av: lillasyster

och förängånsskull så va de två syskonen sams oxå, så kallade fanny och josephine ;)



och du vet att jag älskar dig syster ;)<3<3

2010-10-12 @ 19:21:02
URL: http://ffanniestylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0