trots

vad gör man åt trots, Ella är för****** just nu rent ut sagt, gör allt precis tvärt emot vad jag säger. hon har Aldrig varit så här som nu, igår va hon dum hela dagen typ o allra mest när Johanna kom, va taskig o elak hon tom spottade på henne, ibland vill man bara sälja sina ungar men det värsta är ju att man lär ju inte få ut så mkt för dem haha... nedå jag älskar henne! varje ålder har sin charm eller?=) men hon är trots allt världens snällaste stora syster o det är det viktigaste!!! 

 men jag behöver nog komma ifrån henne än stund då o då, känner att det ända jag gör är o skäller, ett glas vin på trädgården hade jag behövt med goda vänner=), får bli snart...

Kommentarer
Postat av: Pillan

åh gumman då... vi kan väl ta en sväng till trädgårn när det är fint väder, vore kul =) jag är också sugen på att gå dit, har än så länge bara hunnit vara där ca 5 min denna sommar...inte OK =P hoppas allt är bra med er! PUSS

2010-07-04 @ 22:37:21
Postat av: Marie

Usch, trotsåldrarna är inte att leka med...för varken föräldrar eller barn!!



Jag känner igen mig så väl i det du skriver, man bara skäller och skäller på barnen hela dagarna!!

Och av allt bråk blir man trött, och då blir allt hundra gånger värre...:-/



Du reder ut det, det är klart att du gör.

Men jag förstår att det känns tufft just nu!!



Lycka till :-)



// Kram Marie

2010-07-04 @ 23:14:46
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0