fy f**....

skulle åkt o firat Celvin som fyller 3 idag, men o ta sig dit har varit en jävla pärs, efter jag hämtat Ella på dagis va hon jätte trött så hon ville sova, o jag hade ju inte hanldat present ännu så jag skulle ta bussen vid 15 så min syster hjälpte mig att fixa ligg-vagnen till sitt-vagn för att vi hade sulkyn hos mamma, så fick ha Kelly i bärselen o ella i sittvagnen då så vi missade bussen...mindre kul sen gick nästa e timme senare, men hade kommit till kalaset ikväll nån gång så hörde av mig till Johanna o sa som det var, gulligaste Johanna säger att hon kan hämta oss vid maxi o lämna ikväll med men sen kom vi på att vi inte hade någon bilbarnstol till den lilla, o utan bilbarnstol åker vi inte, så det blev inget kalas o jag är så ledsen för det, men Celvin hade säkert många som firade han iaf:), allt blev så fel idag men hade jag haft körkort hade allt varit så mkt lättare, nu får jag ta mig fan ta tag i det!!!

ikväll ska vi bara ta det lugnt jag o barnen, myspysa. sista dagen va det för Ella på dagis idag med så 5 veckor ledigt för hennes del, nu gäller det att jag får aktivera henne varje dag med=).

vi saknar far i huset jätte mkt, vill ha massa pussar o gosa med världens bästa!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0