bröllops tankar

Leif o jag ska självklart gifta oss så småningom, men det tar väl ett par år till den dagen kommer för vi vill båda att det ska va ett stort drömbröllop , som Leif säger "det ska kosta o gifta sig för det ska svida om man skiljer sig".  o vi gifter oss nog inte i vitt. för några år sen såg jag på nyhetsmorgon där de visade alla möjliga bröllops kllänningar, jag blev så himla fäst i en röd klänning!!!  vad tror ni om det? en röd klääning med massa änglalockar i sjutti tals frisyr=)
jag längtar till vååran dag kommer!!! jag är verkligen sååååååååååå himlans kär i min pojkvän för han gör mig så lycklig o han ger mig så mkt kärlek varje dag o är en jätte bra pappa till våra fina barn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0